søndag 15. februar 2009

Første Award

The award is called "The Marie Antoinette' a Real Person, a Real Award.







Ja! Fikk en nydelig award i går av Elin Osa Søreng :) Kjempehyggelig! Så eg vil bare si: tusen tusen takk !
Denne awarden skal deles med 7 personer og det blir:

- Elin Osa Søreng : du fortjener det tilbake :D. jeg har så mye å si til deg. Men første må jeg si ti hjertelig takk for din koselig ord.














Med denne awarden følger det noen regler og det er som følger:

The rules ...



1. Link to the person who gave you the award.


2. Nominate 7 other persons.


3. Link to the nominees and let them know about this award.


4. Post the award on your blog."



Stor Klem !!! og TAKKKKKKKKKKKKK :)




4 kommentarer:

  1. Så snill du er! Tusen hjertelig takk!!! Jeg tar den med meg :o) Klemmer

    SvarSlett
  2. Tusen takk, veldig hyggelig! Tar den på neste innleg!!
    Ha ei fin ny uke!!

    SvarSlett
  3. Hei
    Gratulerer med award, og tusen takk for at du vil dele den med meg. Det setter jeg stor pris på, blogger den ved en senere annledning.

    Ha en fin dag, klem!

    SvarSlett
  4. Så fin de var. Tusen takk. Veldig kjekt at du tenkte på meg:)
    Ha en fin uke
    klem

    SvarSlett